Procedure retourzendingen 

MobieleFax   RMA-Procedure


Om een snelle en goede afhandeling van retourzendingen te bewerkstelligen, hanteren wij een zogenaamde RMA procedure. Die hieronder omschreven RMA procedure is een onderdeel van ons kwaliteitsverbeteringsprogramma dat zich in het bijzonder richt op de kwaliteit van onze serviceverlening alsmede op een efficiŽnte afhandeling van retourzendingen. Wij hopen dat ook u ons van dienst wilt zijn bij het tot stand brengen van een optimale service. 

Dit houdt in dat wij, om verwerking van reparaties voor u te bespoedigen, strengere regels hanteren met betrekking tot het aanmelden en verzenden van reparatie goederen. 

Voordat u verder leest kunt u hier het RMA formulier downloaden en invullen.

Indien u reparaties wenst toe te zenden dient u dit vooraf te melden ( gebruik hiervoor het RMA formulier) per fax, of per post  aan onze Technische dienst, met vermelding van:

         ‪ Artikelnummer

         ‪ Aantal

         ‪ Ordernummer

         ‪ Reden van retour

         ‪ Serienummer apparaat 

Zij verstrekken u een retournummer (na opzending en goedkeuring van het RMA formulier) en geven u verdere instructies. 

Uitgezonderd garantiegevallen kunnen  reclamaties met betrekking tot geleverde goederen uitsluitend binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen van een RMA nummer voorzien worden. 

Het te retourneren pakket moet aan de buitenkant duidelijk voorzien zijn van het aan u verstrekte RMA nummer. Schrijf het nummer met zwarte stift op de 
bovenzijde ( buitenkant )van de doos!

Pakketten zonder zichtbaar RMA nummer worden ongefrankeerd retour gezonden. 

Wij kunnen enkel goederen in de originele verpakking terugnemen. Om onnodige vertraging te voorkomen verzoeken wij u om een korte verklaring mee te sturen.  Bij aanvraag van een reparatie vragen wij een duidelijke omschrijving te geven van het defect of de klacht. Bij alle aangeboden reparaties word 35.00 Euro exclusief BTW onderzoekskosten in rekening gebracht, dit geldt ook voor producten die onder de garantie vallen waar na onderzoek geen klacht te constateren was! De retourzending dient vervolgens binnen 2 weken na het toekennen van een RMA-nummer te worden geretourneerd. U kunt de RMA zendingen voorzien van RMA nummer vermeld op buitenkant boven op de doos versturen naar: 

Technische Dienst Mobielefax.nl.
Laagsteen 29
4815 PH Breda

Fax: 088 0 337 336

Let Op!  De reparatietijd kan oplopen tot 6 weken

 

NAAR DE HOOFDPAGINA

KLIK HIER VOOR HET IN TE VULLEN RMA FORMULIER

Leverings & verkoop en verhuur voorwaarden